Perfumy Wiadomości branżowe

Sephora Hot Trends 2012

SEPHORA PREZENTUJE NOWE GORĄCE TRENDY NA SEZON WIOSENNY Warszawa, 9 marca 2012 r. – 10 marca 2012 r. Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany

SEPHORA PREZENTUJE NOWE GORĄCE TRENDY NA SEZON WIOSENNY

Warszawa, 9 marca 2012 r. – 10 marca 2012 r. Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, startuje z kolejnym wydarzeniem
z cyklu Sephora Trend Report. Podczas dwudniowej imprezy Sephora Hot Trends zaprezentuje najgorętsze wiosenne trendy w makijażu, pielęgnacji i zapachach.

W sobotę o godzinie 16.00
w perfumerii Sephora w centrum handlowym Arkadia rozpocznie się część główna, prowadzona przez Patricię Kazadi, podczas której eksperci marek Dior, LancĂ´me, Clinique oraz Sephora pokażą dominujące w nadchodzącym sezonie trendy w makijażu. Z kolei specjaliści marek Shiseido, EsteĂŠ Lauder i Clarins opowiedzą o nowościach w pielęgnacji i o innowacyjnych produktach wprowadzanych na rynek tej wiosny.

Tancerze m.in. z You Can Dance, tworzący “teatr zapachów”, zaprezentują światowe nowości zapachowe. Przez całą sobotę 10 marca
i niedzielę 11 marca będą się odbywały bezpłatne porady i konsultacje ekspertów uczących jak stosować najnowsze trendy, a manicurzystki Sephora będą wykonywały bezpłatny manicure zgodny z ostatnimi trendami w stylizacji paznokci. Patronat medialny nad imprezą objął magazyn ELLE.
“Podczas sezonu wiosennego w światowych trendach, które współtworzy Sephora, dominować będą cztery główne kierunki w makijażu: Oranż i Amarant, ponadczasowy makijaż “nude”, mocny łuk brwiowy oraz nowe wcielenie uwielbianego przez kobiety już od wielu sezonów Smoky Eye. Stylizacje wykonane przez profesjonalnych wizażystów skomentują goście specjalni Sephora. Serdecznie zapraszam wszystkie panie do naszej perfumerii w Arkadii w sobotę i w niedzielę – będzie okazja poznać najświeższe tendencje, skorzystać z indywidualnych porad i konsultacji, obejrzeć fascynujące pokazy, a także kupić z rabatem produkty, które rekomendujemy jako hot trend” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Na specjalnie przygotowanym podium, znajdującym się przed perfumerią Sephora, będzie można zasięgnąć porad ekspertów marek biorących udział w imprezie, w tym specjalistek Shiseido, które na zaproszenie Sephora przyjadą z Japonii. Będzie także okazja,
by porozmawiać ze stylistkami i dziennikarkami ELLE na temat wiosennych trendów z wybiegów
i o tym, jak stworzyć totalny, świeży “look” integrujący wizaż i ubiór. Niezwykłą atrakcją będzie również “teatr zapachów”, czyli przestrzeń, w której tancerze zaprezentują najbardziej zmysłowe wiosenne nowości zapachowe. Wszyscy klienci odwiedzający podium przez dwa dni trwania imprezy otrzymają Sephora Trend Book, prezentującą najgorętsze produkty wprowadzane
na rynek na wiosnę, oraz 15% rabat na zakup produktów z tej książeczki. Wśród szczególnie gorąco polecanych nowości znajdują się pomadki w gorących odcieniach fuksji i oranżu marki Sephora, pierwszy krem specjalnie dla Europejek Revitalizing Supreme EsteĂŠ Lauder, pierwsza maskara do dolnych rzęs Clinique oraz zapach kultowej marki Zadig & Voltaire.
“Sephora zawsze jest o krok do przodu, to my, jako najbardziej innowacyjna siecią perfumerii
w Polsce, kreujemy trendy. Podczas imprezy Trend Report, wspólnie z topowymi markami zapraszamy klientów do odkrywania najnowszych światowych trendów w makijażu
i wypróbowania najnowszych, zaawansowanych technologicznie produktów pielęgnacyjnych oraz nowych zapachów. Jak zwykle mogę obiecać swobodną atmosferę, mnóstwo inspiracji
i świetną zabawę” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.

A to już wiesz?  Koncert Gabrielle

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 13 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej
w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie, w tym
88 perfumerii w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog “Make up
w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce.

A to już wiesz?  Kerce ma swój sekret

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło “Jakość Obsługi” oraz “Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy