Akcesoria MONTBLANC dedykowane Galaxy Note 4

Informacja prasowa

Akcesoria MONTBLANC dedykowane Galaxy Note 4

Luksusowa firma Montblanc po raz pierwszy w historii włącza do swojej ofert instrumenty do pisania po ekranie dotykowym. Elegancja i dziedzictwo produktów Montblanc, jakimi są e-Starwalker i Pix Pen, doskonale uzupełnia najnowszą technologię Galaxy Note 4.

We wrześniu tego roku, firma Montblanc, najbardziej znana marka w świecie eleganckich artykułów piśmienniczych i wyrobów skórzanych, poinformowała o wprowadzeniu na rynek serii produktów, rozpoczynającej współpracę z globalnym liderem w dziedzinie technologii mobilnych, firmą Samsung Electronics. Kolekcja oferuje akcesoria, które doskonale uzupełniają Galaxy Note 4, nowe urządzenie podnoszące status kultowego już Galaxy Note.

„Wprowadzenie Galaxy Note 4 reprezentuje nasze nieustające zaangażowanie w dostarczaniu ludziom podstawowych narzędzi do wyrażania siebie”, oświadczył Younghee Lee, wiceprezes Global Marketing, IT & Mobile Division w Samsung. „Sto lat doświadczenia i przywództwa Montblanc w sztuce pisania, czyni go idealnym partnerem dla Samsunga Galaxy Note 4.”

Luksus i kunszt marki Montblanc spotyka się z przełomową, innowacyjną technologią firmy Samsung. Ekskluzywna kolekcja to doskonałe połączenie zaawansowanego know-how Samsunga z najnowszymi instrumentami piśmienniczymi Montblanc: Pix Pen i e-Starwalker.

W skład kolekcji z firma Samsung wchodzą produkty dedykowane tylko i wyłącznie do obsługi Galaxy Note i są to:
 e-Starwalker i Pix Pen (obydwa dostępne pod tymi nazwami i z funkcją pisania po ekranie, dodatkowo z wymiennymi końcówkami do pisania tradycyjnego, po papierze)
Obsługa jest bardzo intuicyjna, oprócz klasycznego dotyku posiada guzik z boku do włączenia dodatkowych funkcji dotyku, poszerzając tym samym spektrum działań
 oraz etui na Galaxy Note 4 z kolekcji EXTREME, Soft Grain, Saffiano (biała)

„Integracja marki Samsung z wyrafinowanym, ponadczasowym stylem i wiedzą marki Montblanc w sztuce pisania, zapewnia użytkownikom elegancki klucz do nowych możliwości wyrażania siebie”, powiedział Jens Henning Koch, Wiceprezes Marketingu Montblanc.

p_00025.jpg

p_00044.jpg

p_00148.jpg

p_00154.jpg

111040.jpg-001-2014-11-18 _ 12_27_09-80

still1_neu.jpg-006-2014-11-18 _ 12_27_09-80

still2_neu.jpg-007-2014-11-18 _ 12_27_09-80

v.jpg-008-2014-11-18 _ 12_27_09-80

v7.jpg-009-2014-11-18 _ 12_27_09-80

Authors
Top